Sonunda Ozhan Canaydın yonetimi bırakıyor. reelde olmasa da
FM de sıkılmıs olacak ki Galatasaray baskanlıgını bırakıyor. Bakalım yeni gelen baskan da alay eder gibi
transfer butcesi verecek mi bana ?
yeni baskan adayımız
cok ta lazım sanki transfer icin para verdiniz iyiki alacagım adamları almısım onlar da giderse ben bu baskanın taaa

