Sonunda Ozhan Canaydın yonetimi bırakıyor. reelde olmasa da
FM de sıkılmıs olacak ki Galatasaray baskanlıgını bırakıyor. Bakalım yeni gelen baskan da alay eder gibi
transfer butcesi verecek mi bana ?
yeni baskan adayımız
cok ta lazım sanki transfer icin para verdiniz iyiki alacagım adamları almısım onlar da giderse ben bu baskanın taaa


yanlıs yere acmısım konuyu ozur dilerim forum yoneticileri konuyu silebilirler.