merhaba arkadaşlar,
yenı kontorlan gamepad aldım pes 2008de oyun gamepadide klavyeyıde aynı oyuncu olarak goruyor bunları 2 ayrı player olarak gostermem için ne yapmam gerekıyor yanı gamepad ayrı klavye ayrı olacak?
pes 2008ı 1 kişi gamepad 1 kişi klavye ile oynayabılen varmı?