ikser arkadaşlar benim pes2008 highde mediuymdada gol tekrarlarında takılıyor buda maçın bütün zevkini bitiriyor daha buna bi çözüm bulunmadımı bulan varsa allah rızası için yardım etsin:::::(
tito1905 Yok sadece pc ni kuvvetlendirmen gerekiyor ole programlarla olcak bisi olsaydı suan core2duo diil pentium 1 kullanır olurduk dimi :)