Hayır arkadaşım...Tabiki şansın var..
Verilen hatadaki eksik dosya sistem dosyası:Bu da directx 9. ile ilgili.
directx 9 u yükleyince directx10 dan mahrum kalacaksın diye bir durum yok yani.Sadece önceki versiyondaki bir eksikliği gireecek, sorunu halledeceksin.Yine directx10 kullanacaksın.