seymen37 Oyunda 4 sene ilerledim.Yaklaşık 200 maça çıktım hiç bir futbolcum 10 puan almamıştı.Ama dün bir ilke imza attım Solomon Kalou Man U yu dağıttı:D
Canerati10 tebrikler ama illa 10 ile oynayan oyuncu olmuştur.bu kadar kariyer içinde.ama adama helal olsun valla :D
crdsa Benim FCK ile yaptığım çok önemli bir lig maçımda kaleci Austbo mükemmel oynadı ve puanı tabii ki 10'du :D
seymen37 Fakat Kalou bu maçta 3 golu ceza sahası dışından şut çekerek attı:D birinde ise çalımlarla içeri girmişti o güzeldi ama:D
Canerati10 al az önce oldu :D gerçi rakip dandik ama olsun FA CUP maçı 4 tane attı 10u aldı.neymiş?demekki oluyomuş :P
erkofa Bende ümit Karan 10 puan almıştı. şampiyonlar ligi gruplarında lazio ile oynarken 5 gol birden atmıştı.
tosba91 ben herhalde bi rekora imza attım o zmn kayseriyle başladığım kariyerde oyuncuları kaydetmeyi unutmuşum:D 13-0 yenildim:S 3-4 tane oyuncuları 10 olmuştu:D
turgay540 ben dün Fenerbahçe ile kadıköyde galatasarayı 5-1 yendim 5 gol atan klaas-jun huntelaar 10 puanla oynadı