eğer linktekilerçok pahalı dersen bana kalırsa;
ATI Radeon X1950XT 512MB 256Bit i öneririm.
Ya da HD3xxx serisiden biri.
Öncelikle pixel shader 4.0 olacak ve directx10 olacak.bunlara dikkat edeceksin..
256bit olmalı en az belek veriyolu..
Çekirdek ve bellek hızları..
Kıyaslarken dikkat edeceğin hususlar bunlar.