Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway
ozmn linderoth içinde aynı uygulama olabilirmi ?
Zannedersem bu TFF nin devre arasında yptıgı toplantıydı devre arasında galiba bir daha toplanılmayacak bu gün saat 14.00 itibari ile başlanılacaktı.Klüpler bu saatten önce baş vurmalı ki toplantıda değerlendirilsin.Zannedersem Galatasaray'dan böle bir istek yok.
Birde ''Futbolunun yayın gelirlerini asgari yüzde
100 oranında arttıracak, kulüplerin ve futbol ailesinin ekonomik dar boğazdan çok kısa bir zaman dilimi içinde kurtulmasını sağlayacak büyük bir projeyi hayata geçirmeye karar verdiğini söyledi''
Fenerbahçeden ortasaha dünya çapında bir ortasaha bekliyoruz.