ZOTAC NVIDIA GeFORCE 8800GT&SAPPHIRE ATI HD 3870
Arkadaşlar uzun süredir araştırıyorum fazla bilgim olmadığı için işin içinden çıkamadım Ekran kartımı yenileyeceğim ama kararsız kaldım 8800 mü HD 3870 mi?
Birde 8800 de uyumluluk yüzünden açılmayan oyun olurmu?
Ben HD 3870 in üzerinde durdum Dx 10.1 Desteklemesi ve Ddr4 olması ilgimi çekiyor öte yanda Tüm testlerde 8800 üst sırada gerçekten kararsızım...
Sistemim:
İşlemc:AMD ATHLON 64 X2 DUAL 5200+ (2.6GHz)2MB 940p
Ram:2x1 Gb 800 Mhz
ZOTAC NVIDIA GeFORCE 8800GT 512MB 256BIT DDR3 (DirectX 10) PCI-E x16

SAPPHIRE ATI HD 3870 512MB 256BIT GDDR4 (DirectX 10.1) PCI-E x16
