aemreb arkadaşım ben bunu yaklaşık 2-3 ay önce kendim buraya bi konu açtım bu forumda böyle şeyler paylaşman yasak bence bu konunun son dakikaları bunlar ;)
Dejavoo **beniim indirmeme gerek yok:D zten ben vistaya çevirince başlangıçta geldi bende orjinal yaptım:p **