exuberant arkadasım cok guzel olmus elıne salık benımde senden bı rıcam olucak kıtserverı yukledıkten sonra forma secebılmemız ıcın hangı tuslara basmamız gerekıyor lutfen yardım edermısın
siretunsal ilk çalışman olmasına karşın güzel. ümitin saçlara lincolnun gözlere update çeksen süper olur
murat_kaya arkadaslar elinize sağlık ama bunlar face ıdleri ne nasıl değiştirecez yardım ederseniz sevinirim...
seynin Orjinal Mesajı Yazan: murat_kaya arkadaslar elinize sağlık ama bunlar face ıdleri ne nasıl değiştirecez yardım ederseniz sevinirim... saol harikaaa