YA PES 2008 , FIFA 08 , PES 6 , FORUMU DİYE AYRILIYO SİTE . BİR DE KENDİ İÇNDE AYIRSINLAR MESELA
PES 2008 ALT BAŞLIK STADYUMLAR , FACELER , TAKIMLAR , TV LOGO , SESLER , KARŞILAŞILAN SORUNLAR , YENİLİKLER , BUNLARIN HEPSİNİ FORUMU AYRI OLSUN KARIŞIP GİTMESİN BİRBİRİNE...