aemreb Merhaba Abilerim Benim Pes 2008'imde Futbolcunun Topa Vurma Sesi ve Düdük Sesi Yok Acaba Hangi Dosyaları İndirmem Lazım Lütfen Yardım
aemreb İşte Bende Olan Dosyalar: cs, cv_0, cv_1, eye01, eye02, eye03, eye04, rs_e, rv_e şimdiden teşekkürler
uurture Bilen kişi olsa söylerdi şimdiye kadar sabret biraz daha ya cs de yada rv_s de olması lazım bilmiyorum sadece spikerde ses dosyaları var ordan attım ama dene istersen...
maqnitude BENDEDE AYNI SORUN VAR YAA NE HAKEM DUDUGU NE EFEKTLER YOK HIC BSE HEP SU AMBLEMLERİ DEISTRINCE OLUYOR :S Bİ ÇARESİ YOK MU SUNUN ARKDASLAR..?