es1965 arkadaslar 08 de plase vusruslara falso hangı tusla veya tuslarla verılıyor adamlar orta sahadan plase ıle falso verıp gol atıyorlar nasıl olyor bu anlamadım bılen arkadaslar buraya yazarsa ıyı paylasım olur beklıyorum bılen arkadaslardan ozellıkle?
yeom58 kardeş fifa 2008 de çenk tüşü var ani gol ceza alanın dışından faulsellu gol bunu ben buldum yakinda youtubeye verecegim merek etme görürsünüz o zaman
es1965 kardes be sana mail atayım sen veya en ıyısı burada paylas bak sen galıba korelısın evet buraya yaz you tube tan once bubura 1 numara sıteler arasında acıkla bılıyosan yada bızı kandırıyosun yeom?