can_devil_man arkadaşlar ben peste maça giriyorum direk santra gelio normalde selamlaşma fln olması gerekmaz mi? litfen yardım edinn!
Mad_Dragon ana menüde "System Settings"e gir, "Stadiums Effects and Pre-Match Scenes" bölümüne gir, 2 seçenek de "Yes" olsun. bundan sonra değil İnter-Milan, Dinamo Zagreb-Goteborg maçında bile maç öncesi seromoni olur :)
xenoa oyun açılırken r2 ye basılı tutarsan selamlaşma oluyo L2 ye basılı tutuncada bayramsa ogün bayramlaşıyo futbolcular saha kenarındada kurban falan kesiliyo
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: xenoa oyun açılırken r2 ye basılı tutarsan selamlaşma oluyo L2 ye basılı tutuncada bayramsa ogün bayramlaşıyo futbolcular saha kenarındada kurban falan kesiliyo sen komik misin?
uniform06 Orjinal Mesajı Yazan: xenoa oyun açılırken r2 ye basılı tutarsan selamlaşma oluyo L2 ye basılı tutuncada bayramsa ogün bayramlaşıyo futbolcular saha kenarındada kurban falan kesiliyo hehehehe...bence arkadas gayet basarılı..