Arkadaşlar ben size save dosyamı uploadlasam acaba o görevi geçebilir misiniz?İlgilenenlere şimdiden tşkler.Ben buraya koyuyorum linki ama loaddan en üstteki saveyi denerseniz sevinirim.Save en üstteki loaddaki en üsstte durandır.Dosyayı çalıştırmak için dosyayı belgelerimdeki gta sa usef files(ya da gta ile ilgili başka) klasörüne atın.