Slm beyler FIFA08 oyununda goruntu yu UcL deki gibi nasil yapicaz hani cinematic goruntulerde futbolcular cok net gorunuyo da arkalarindan yansiyan tribunler puslu puslu oluyo bole ruyada gibi sanki tam secilemiyo net olmuyo isten o goruntuleri nerden ayarlicaz acaba

bu nun gibi mesela


simdiden saolun beyler