RetRo_80 Orjinal Mesajı Yazan: _CaN.CaN_ bunları beyenmezsen bir başka sitedede calışmalar var onlardanda yararlanabılırsın istersen ve gereklı ızınlerı alabılırsem yayınlarım zaten ben bunalrı indirdim var ama senin bu yayınladığın gerek inönü gerek diğer yabancı stadlar gibi değilller o yüzden dedim yoksa sitede var ama kalitesi çok iyi değil
sunay3 Orjinal Mesajı Yazan: _CaN.CaN_ kitserver ile calıstırıyorsan var ama stadı dırek oyun ıcıne atııysan onu bılmıorum kardes kıtserver ıle yapınca nasıl bıt yol ızlemem gerekır yardımcı olabılırmısın acaba ?
Madd.Dogg forma secme menusune gelınce klavyenın sag tarafında kı ''Page Down'' tusuna stad bolumu gelınceye kdr bak stad bolumu gelıncede klavyenın ust tarafında ki 0 ve 9 tuşlarından stadları secebılırsın
sunay3 kanka allah ne muradın varsa versın :D vallahı urastım urastım sonunda senın sayende yaptım cok sağol