çim oyun içinde değil.o bana ait;)onun dosyaları ayrı stad dosyaları ayrı.
samiyen e gelince.bizim çevirdiğimiz stadlar 14 stadyumdakiler değil.samiyen fifanın yaptığı samiyen;)
inönü birisi pes için yapmıştı.yabancı biriside onu 07 e çevirmiş.ordan çevirdik onu;)
saraçoğlunuda yabancı bi site 07 için yapmıştı 08 e çevirdik;)