Arkadaşlar ben 1. lig yamasını indirdim çok güzel bir şekilde de yükledim,
ama Türkiye kupasında rakip dijon geliyor ve herşey bitiyor...
Oyun orada kilitleniyor...
Takım formalarında sadece home/away yazıyor ve beyaz renkli,
ben kurulumu tam ve eksiksiz yaptım,fath builderde şahane çalıştı ama creationmaster dahil gözükmüyor bu takımlar bu ligde ama çıkıyor oyunda karşımıza ne yapacağız?