AmAstasiA arkadaşlar pes editörde amblem ekliyorum ama amblemler sanırıım sınırlı mesela istediğim amblemleri tamamen oyuna atamıyorum çünkü diğer amblemleri silmem gerekyiyo bunun bir çözümü warmı acaba???
AmAstasiA abi daha açık konuşabilirmisin yani nsl yapıcam anlatabilirmisin biliyorum ggs kullanmayı ama kaçıncıya felan ekliycem???
_M e E r t y z_ **Logoları 0_tex'teki unknown 535 ve 536 flg dosyalarına GGS veya Afs Explorer ile import et.İmportlama işleminin nasıl yapacağını bilmiyorsan sitede birçok anlatım ss'si var onlar işini görecektir.**