arkadaşlarla pes 2008 çok beğendim ama çok büyük problemim var yani oyuna zevki veren en önemli anlarda takılıyor mesela repplayda veya kart gösterirken.çözünürlük yaması yükledim olmadı ne yapmam gerek lütfen bilen varsa anlatsın benim ekran kartı 256 Mb 1,5 GB rem 19" monitrörüm var sistem core due 2... lütfen... :(