Resimdeki görmüş olduğunuz gibi rakip ilk yarıda 3 oyuncu değişikliği yaptı.Ortada ne yorgunluk ne bir skor farkı ne sakatlık var.ama rakip daha 3.dakkada değişiklik yapmaya basladı.Ya teknik direktör cok dandik.son anda jetonu düştü taktik değiştirdi.yada bu bir bug mu?Mac 1-0 bitti.yararı olmusmudur bu değişikliğin.yoksa fark mı atardım:D ?
