Dio Hudson 2010 yılındayım Chivuyu satmayı düşünüyorum ama nuri dışında o kadar genç iyi futbolcu bi tek Fabregas var onuda Arsenal satmıyor.O yuzden gelişmesi için kiralık veriyorum.
darknight505050 Orjinal Mesajı Yazan: cagroi 2010 yılındayım Chivuyu satmayı düşünüyorum ama nuri dışında o kadar genç iyi futbolcu bi tek Fabregas var onuda Arsenal satmıyor.O yuzden gelişmesi için kiralık veriyorum. PATOYU NASIL ALDIN BENDE CHELSEAYIM Bİ ALAMADIM HERİFİ VERMİYOLAR
DenizUras Orjinal Mesajı Yazan: darknight505050 Orjinal Mesajı Yazan: cagroi 2010 yılındayım Chivuyu satmayı düşünüyorum ama nuri dışında o kadar genç iyi futbolcu bi tek Fabregas var onuda Arsenal satmıyor.O yuzden gelişmesi için kiralık veriyorum. PATOYU NASIL ALDIN BENDE CHELSEAYIM Bİ ALAMADIM HERİFİ VERMİYOLAR 1,2 sene içinde alman lazım yoksa cok zor
K.Y.17 gonzalo castro ve baleyi al derim en iyi sol ve sağ beklerden ve ben patoyu ne zaman istesem veriyolarxD
John Terry valla ben istiyosam geliyo fabregas falan direk geldi patoyu alcam da güzü artmıyo 2 senedir ;)
John Terry mesajı kötü yazmışım düzeltiyorum , valla ben kimi istersem geliyo fabregas falan direk geldi patoyu alıcam da gücü artmıyo 2 senedir ;) :D