Arkadşım flood a gerek yok..Bilen olursa zaten yardım edecektir.
Ben birkaç öneri sunayım;
Oyunu sil komple.
Arka planda çalışan bir proram olmasın.
directx9 u güncelle.Yükle yeniden.
.NET Framework u indirip kur sistemine..
Ardından oyunu yükle.
Önce kurulum dosyalarındaki kendi crack ini yap.
Öyle CD/DVD siz oynatan exe sakın kullanma.Bu oyunu düzgün çalışması açısından önemli bir husustur.
Oyun hangi CD yi istiyorsa açılmak için onun imajını al.Mesela nero ile image oluştur.Alcohol de olur hangisini kullanıyorsan.
Bu dosyayı bir sanal sürücü programına ekle yani mount işlemi.Mesela daemon tools kullanabilirsin.
Gördüğün gibi birçok şey deneyebilirsin.
Arka planda antivirüs, herhangibir hizmet programı vs sistemi meşgul eden bir uygulama çalışmasın.Disk temizliği yap.
Bu işlemlerden sonra oyunu açmayı dene.
Çalışması şazım bunlardan sonra başka fikrim yok.
Olmazsa başka cd den yüklemeyi denersin..