Arkadaşlar
elimde golden sonra taraftarların gol diye bağırma sesleri var..
isterseniz yayınlayabilirim..
**Ama bu sesleri hangi dosyada hangi slota eklemek gerekiyor** ?
cs.img içine baKTIM , rs_e.img SPİKER DOSYASINA BAKTIM BULAMADIM..
Bu dosyaları silincede oyunda golll sesleri çıkıyor..
bu ses dosyası nerede acaba???
yardımlarınızı bekliyorum
gercekten güzel sesler...