Arkadaşım emeğ,ne sağlık ama ilk defa ciziyorsun sanırım cok amatörce olmus bence zor dilde kolay stadlardan başla ve kademe kademe git..... bende sana bir tavsiye
artı stadyum pes 2008 ve 2009 serilerinde atiğında NO CAMP'dan daha buyuk olucak... cok buyuk yapmısın... artı bıraz daha ozen gosterırsen cıkıslar teller 3d obceler gıbı...