sagozan1 5 aralık 2009 tarihinde beni hep oyundan atıyo bi klasör hata veriyo bunun neden olduğunu bilen varmı acaba bi yardım ederseniz sevinirim
By_Seco Bir Fikrim Yok ama Böyle Durumlarda En İyisi Oyunu Tekrer Kurmaktır. Çünki En İyi Yöntem Budur...
Oq8ZH2N o hatayı bendede veriyodu. orjinal crack yükle bir daha o hata çıkmaz. ben öyle yaptım düzeldi. Dene istersen
seymen37 o gün için tatile git öyle atlayıver.crack bulamazsan tabi.yada ben bulamam uğrasamam diyorsan yap tatil işini:D