DECISION oyunda hacinin yüzü var zaten oda güzel seninkide cok benzemis tabiki ama futbolcu olarak ea yüzü daha uygun
c10trol ellerine sağlık kardesim..hiç de fena değil..ama hagi için daha fazla özenmelisin..benm fikrim..daha ii bi hagi olursa ii olur..devamını dileriz.