nasıl bir isse turkiye ye 18 yasından kucuk futbolcu alamıyorum. 15 yasında imza attırsam 18 yasını doldurdugu sene transfer sezonunda geliyor. gul gibi lulinha, saivet gibi adamlar icin 1 sene beklemek zorunda kalıyorum. hadi onları gectim genelde 18 yas altı gencler kiralık olur kiralık olrak alsam bile 18 yasını doldurgu zaman geliyorlar ne bicim istir bu anlamadım. biri acıklayabilir mi boyle bir sey varmı bizim ligimizde