Arkadaşlar ben pes 08 in bide pes 6 versionu tipinde oyun gördüm seyirciler ve oyun tarzı pes 6 ben cevahire gittiğimde adam orjinal cd yi gösterdi taktık menüler pes 8 gibi oyunu açarken we8 gibi loading yazıyo sora oyuna girerken pes 6 stili stadlar felan cevahirdeki teknosaya gidin adam kesin gösterir..