N.G. BARISH Uzun ugraslar sonra seyircileri ekleyebildim. Kereme Tesekkür ederim Tekstürlerde vede hazirlamada bana cok yardimi dokundu. Burda: http://rapidshare.com/files/83459485/Sakarya_Atatuerk_Stadyumu__seyircili_.rar.html rar pass icindedir Oyuna eklemek icin Creation Masteri kullanin;) Iyi Oyunlar Not: Stad secme penceresinde BayArenayi preview olarak göreceksiniz, sonraki sürümlerde bunu Sakaryanin Preview ile degistirecegim.
Simon21 N.G. BARISH Birşey söyliyicem kardeşim bu stadıyapana kadar inönü stadını yapsaydın daha faydalı olurdu
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: Simon21 N.G. BARISH Birşey söyliyicem kardeşim bu stadıyapana kadar inönü stadını yapsaydın daha faydalı olurdu Yapacaktim, hatta stadyum yapim konusuna bakarsan görürsün resimlerini, sonra benden daha iyi yapan var, hatta hazirda daha güzeli var bende devam etmedim. Ama devam edebilirim, Stadlara seyirci eklemesini ögrendigim icin Buna update cekip yayinlayabilirim: http://img85.imageshack.us/my.php?image=bjkinnay3.png
Simon21 Yapacaktim, hatta stadyum yapim konusuna bakarsan görürsün resimlerini, sonra benden daha iyi yapan var, hatta hazirda daha güzeli var bende devam etmedim. Ama devam edebilirim, Stadlara seyirci eklemesini ögrendigim icin Buna update cekip yayinlayabilirim: http://img85.imageshack.us/my.php?image=bjkinnay3.png Süper kanka Bitri bun çabuk :D
BLACK EAGLE5 ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM BU STADYUM TSL 14 STADYUM YAMASI İLE UYUMLU ÇALIŞIR MI BİDE YENİ BİR STADYUM OLARAK MI OYUNA YÜKLENİR YOKSA BİR STADIN ÜSTÜNE Mİ YÜKLENİR? AYRICA ARKADAŞLAR TSL 14 STADYUM YAMSINDA BJK İNÖNÜ STADYUMU GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ÇİZLMİŞ BİR BAKIN İSTERSENİZ :D
Simon21 kardeşim bu stad çizimden anliyorsan bu pes6 daki inönü stadı gerçeği gibi ona bakarak yapsan veya onu fifa ya çevirebilirsen süper olur http://img146.imageshack.us/img146/153/bjk1tg5.jpg http://img146.imageshack.us/img146/4035/bjk2bm8.jpg
mehmet_48_gs Orjinal Mesajı Yazan: Simon21 kardeşim bu stad çizimden anliyorsan bu pes6 daki inönü stadı gerçeği gibi ona bakarak yapsan veya onu fifa ya çevirebilirsen süper olur http://img146.imageshack.us/img146/153/bjk1tg5.jpg http://img146.imageshack.us/img146/4035/bjk2bm8.jpg bu stad zaten fifaya çevrildi.Tsl 14 stad yamasının içinde var
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 ELİNE SAĞLIK KARDEŞİM BU STADYUM TSL 14 STADYUM YAMASI İLE UYUMLU ÇALIŞIR MI BİDE YENİ BİR STADYUM OLARAK MI OYUNA YÜKLENİR YOKSA BİR STADIN ÜSTÜNE Mİ YÜKLENİR? AYRICA ARKADAŞLAR TSL 14 STADYUM YAMSINDA BJK İNÖNÜ STADYUMU GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ÇİZLMİŞ BİR BAKIN İSTERSENİZ :D Oyuna Creation Master ile yüklenecegi icin yeni bir stadyum olarak eklenecek. Ama genede Import Penceresinde sag bölümde ´Create´ ve ´replace´ yazan yerde Create´in isaretli olduguna dikkat edin.;) Orjinal Mesajı Yazan: Simon21 kardeşim bu stad çizimden anliyorsan bu pes6 daki inönü stadı gerçeği gibi ona bakarak yapsan veya onu fifa ya çevirebilirsen süper olur http://img146.imageshack.us/img146/153/bjk1tg5.jpg http://img146.imageshack.us/img146/4035/bjk2bm8.jpg Bu Stadin aynisi bende var, hazirlayip hemen Link yollarim;)
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: wadewade ali samiyenıde yaparmısın http://soccercenter.net/forum/konu/99855/FIFA-08-Inonu-ve-Samiyen-download
caspereyeshotfrkn kardes bir SAKARYALI olarak cok ındırmek ıstedım ama lınk sağlan değil lınk olu yenı bır lınk koyarmısın