Orjinal Mesajı Yazan: Canerati10
ayrıca şunu da ekleyeyim.eğer salt oyuncu ile olsaydı real madrid "Galacticos" döneminde eserdi ama yıldızlar karması beklenen başarıyı sağlayamadı.ayrıca sadece oyuncu ile olsaydı bizim bu oyunu oynamamıza gerek kalmazdı ;)
çok doğru söylüyorsun.bizim taktiklerimizle olmıcaksa....