Arkadaşlar ben şunu merak ediyorum.Önemli olan taktik mi,yoksa yıldızlar dolu kadro normal hiç değiştirilmemiş klasik 4-4-2 mi?Hangisinde başarı sağlanır ki?Örneğin 4 büyüklerden aldım birisini ve taktiğim süper,oyuncular normal güçte, yoksa dnyanın en iyi takımlarında barcelona,chealsea,madrid vb. oyuncularım iyi ama taktiğim normal 4-4-2.Başarılı olmada sizce hangisi daha etkili:confused: