4Synergy Arkadaşlar Türkçe Yama Nasıl Yapılır. Programını paylaşırmısınız ? Bulamadım. Db Master Rel 2.3 yazmışlar bir konuda ama yok hiç bir yerde birisi Allah rızası için payşaşırsa çok sevineceğim.(abimle iddaa ya girdim zaten :D yapamazsın diyor.)
dnzmutlu pek i yaptığım türkeçe yamayı nasıl tekrar eski halıne getırebılırım bılgısı olan var mı (tekrar kurmak dışında bi çözüm vardır umarım)
tcan Orjinal Mesajı Yazan: dnzmutlu pek i yaptığım türkeçe yamayı nasıl tekrar eski halıne getırebılırım bılgısı olan var mı (tekrar kurmak dışında bi çözüm vardır umarım) tekrar kurmak dışında bi çozumu yok. en başta eng.db dosyasının yedeğini alırsanız yeniden kurmak zorunda kalmazsınız.
burhan1905 KURMADAN İSTİYORSAN TÜRKÇE YAMAYI BANA ULAŞ BU MSNDEN YARDIMCI OLURUM BELKİ galatasaray.ultraslan_1905.izmir.com.tr@hotmail.com