**kimi kandırıyon lan sen bunun fifa için olduğunu babamda anlar.Gitmiş başka forumdan çalmış pes2008 diye buraya koymuş+sen 13 yaşındaysan kardeşin senden küçük nasıl face yapabiliyor büyük yetenek walla.ayakta alkışlamak alzım kardeşini en fazla 12 yaşında olan biri bırak face yapmayı oyun yüklemeyi bilmiyor anam.**