No_FeaR_GS hayır yok bekleyin az kaldı 6 şubatta transfer sezonu bitiyor ondan sonra da ben kendi yaptıım transfer ve ek olarak bazı eklentilerle geliyorum!
Volume Label Orjinal Mesajı Yazan: fifaci_cocuk KARDEŞ çok sağolda bunu oyuna nasıl eklicez belgelerimdeki FİFA 08 dosyasının içine atıcaz beyler!