YA YAPTIM AMA OO TAKIMLAR HANGİ DOYADA OLDUKLARINI BİLMİYORUM ONUN İÇİN VEREMEDİM SADECE 3 TAKIM YAPTIM ADANA,ADANA DEMİRSPOR VE İSKENDERUN DEMİR ÇELİK SPOR BEN BU 3 TAKIMI SEVDİĞİM İÇ.İN YAPTIM MİY HİÇ SEVMEM ONUN İÇİN ONU YAPMADIM.AMATÖR BİR ŞEKİLDE YAPTIĞIM İÇİN BEĞENMEYE BİLİRSİNİZ SANADE ADANALI VE HATAY LI ARKADAŞIM İÇİN YAPMIŞTIM BURAYA VERİM DEDİM...