panagiotis feberbahçe'me hazırladığım videomu sizlerle paylaşmak istedim.. fenerbahçeeeeeeeemmmmmmmmmmmm sen çok yaşaaaaaa canım fena olsun sanaaaaa hiç birşeyeeeeeeeeee değişilmeeeeeeeez senin sewgin bu dünyadaaaaaaaaaa.. :p http://www.youtube.com/v/QM5D8sqF0k0>http://www.youtube.com/v/QM5D8sqF0k0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
__MeSSi__ **Bu Senen Deil Yalan Söleme Bu By uaqia Mı Ne Onu Çünkü Videonun En SOnunda O Yazıyor:mad: **
panagiotis Orjinal Mesajı Yazan: __MeSSi__ Bu Senen Deil Yalan Söleme Bu By uaqia Mı Ne Onu Çünkü Videonun En SOnunda O Yazıyor:mad: videonun sonunda yazan aynen şöyle by μαρία çünkü yunanca.. (benim soyadım) anladın mı?