Ata gene esmiş yaw... En güzel yeride şu; :D:D:D
**" 1 dk 1 dk sayın başkan, sayın kılçık, sayın toynak, sayın kibrit 1 dk. Bak burda utanmadan soru önergesi veriyorsun!Sen önce bana neyi açıkla biliyor musun? Ankara'nın en değerli yerinde senin oğlunun dönerci dükkanı var mı yok mu?!!"** :D:D:D:D:D