crysis yukledım bılgısayarımı da yenı guncellemıstım parca bakımından ancak crysısde very hıgh secenegı kapalı gorunuyor ekran kartım '' palıt hd 2600 pro super pci express 512lik''
ancak directx10 kurmam mı gerekıyor yoksa ekran kartı mı yetersız anlayamadım dırectx10u da zaten bulamadım bana yardım edebılecek bırılerı varsa cok tesekkur ederım
Not: bu konuyu burada acmamam gerekıyorsa cok ozur dılerım ;)