ptchmkr **ben o anlamda değil diğer holosko yapan facemakerlerin hepsinin holoskosunu gördüm gerçekten ne baştan salma holoskodan başka herkeze benziyor bende bjk.com.tr de holosko haberini okudum alttada resimleri vardı ve bitane gzl resim buldum ve yaptım.+görüntü medium dan çekilmiştir facenin bmp si müthiş akliteli medium olduğu için detaylı göremioz.high ile medium arasında dünyalar kadar fark war.Biri pixel shader 2.0 biride 3.0 yani bu kadar farkda olamsı doğal high den görüntünün aklitesini düşünemiom bile.**
Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: ptchmkr ben o anlamda değil diğer holosko yapan facemakerlerin hepsinin holoskosunu gördüm gerçekten ne baştan salma holoskodan başka herkeze benziyor bende bjk.com.tr de holosko haberini okudum alttada resimleri vardı ve bitane gzl resim buldum ve yaptım.+görüntü medium dan çekilmiştir facenin bmp si müthiş akliteli medium olduğu için detaylı göremioz.high ile medium arasında dünyalar kadar fark war.Biri pixel shader 2.0 biride 3.0 yani bu kadar farkda olamsı doğal high den görüntünün aklitesini düşünemiom bile. HİGH İLE MEDİUM ARASINDA HİÇ BİR FARK YOKTUR..OYUN DA MAÇA GİRİP MAÇ İÇİNDEN SS ALIRSAN MEDİUMDA HİGHDEKİ AYNI GÜRÜNTÜ KALİTESİYLE ALMIŞ OLURSUN HİGHIN FARKI TEK FARKI İSE EDİT MODE DA OYUNCULARIN KÖTÜ GÖZÜKMESİ...
ptchmkr Orjinal Mesajı Yazan: mertince kötü ÇOK İYİ YAPIYORSAN GEL KNDİN YAPTA GÖRELİM. MEHMET AURELİO İLE DEVAM.
Darkmute KONAMI NIN ROBERTO CARLOS FACE DE YAPTIĞI TEK HATA CARLOSU SAKALSIZ YAPMIŞ OLMALARI SAKALSIZ ŞAMAR OLANI GİBİ...:D Ben FORUMUN BU KONUSUNDAKİ O CARLOS FACE İ ZATEN KULLANIYOM ÇOK ÖNCEDEN YAYINLANDI O ALINTI OLABİLİR
Venom Orjinal Mesajı Yazan: ptchmkr Orjinal Mesajı Yazan: mertince kötü ÇOK İYİ YAPIYORSAN GEL KNDİN YAPTA GÖRELİM. Eğer yayınlıyorsan iyi kötü her çeşit eleştiriye açık olmalısın bu bir. Mesajının tamamını büyük harlerle yazma bu da 2.