boysturk KLAVYE TUŞLARINI NASIL DEĞİŞTİECEĞİM FİFA 2008 OYNADIM HEP BUNU NASIL YAPACAM HİÇ DEĞİŞİKLİK YAPAMIYORUM. BİRDE LİGLERDEN CHELSEA FELAN BULAMIYORUM. PRİMER YOK ENG1 LİG VAR
kaanylc oyunun klasörünü aç program filesten sessitinge gir oradan değiştir chelsea london die yazıyor ayrıca burası pes 6 forumu