adu Çok iyi oldu bu galibiyet takıma eksta bir motivasyon kazandıracaktır mutlaka. Umarım ligin geri kalanında da böyle devam ederiz. Hafta içindeki Sarıyer maçında büyük ihtimalle farklı bir galibiyet göreceğiz.
Kokane BJK GS takilir diyoduk. Biri son dakika golle aliyor biri golle basliyor. BJK sansliydi ama GS hakketti. Yalniz Rize sasirtti beni. Zorlar demistim..
Dio Hudson **Çok pozisyon Yakladık.Maçta Rizede fazla pozisyon bulamadı ama yinede 2 gol attılar Tebrikler**