djhannover selam arkadaslar ben yeniyim bu sitede ksra bakmayin ... fm 2007 de taktik felan oyunculari dizerken resimleride görünüyordu fm 2008 de öle bise yokmu yada bi paketi felan varmi ben göremedim hic bi yerde ? simdiden tskler