arkadaslar plase vurusları vıdeo olarak ızlıyoruz bende vuruyorum ama vıdeolarda gol oluyo ama falso verıyolar bazen adam orta sahadan bıle atıyor golu falso vererek benım sorum şu: bu plaselere falso hangı tuşlarla verılıyor bılen arkadaslar yazarsa cok sevınırım ..............