SanSaLvadoR Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry FM Sohbet konusuna yazabilirdin ;) Aklıma gelmedi:rolleyes:
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: elmatador_batu 16. olduğuna göre transfer gerekli ama sezonun başıysa bilemem 5 temmuz
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: tugberk demir benim manager kadromda en değersiz oyuncum fernando torres ve freddy aduydu Aferin :z
tosba91 slm kadron hoş görünüyo ama eğer resme girmemiş forvet varsa tabi yani tek başına köseyle idare edemezsin gibi geliyo bana ii bi tane daha forvet alman gerekir bence...burada çıkmayan forvetlerinide yazarsan sevinirim ona göre yorum yapalım...
SanSaLvadoR **Forvetlerim : Tevfik Köse,Chiristian Nazarith,Batuhan Karadeniz,Cem Sultan,Çağrı Yarkın :) **
RetRo_80 hocam kadron iyi bende luis jimenezle sergei motayı aldım sen kaç para verdin merak ettim bende 2009 dayım çünküsöylersen sevinirim ben jimenezi 2milyon ytl sergei motayı 13 milyon ytlye aldım da???
RetRo_80 geleceğin ze robertosu sergei mota o yüzden o kadar para verdim yoksa jimenez şu anda takımımın 10 numarası
tosba91 tmm hocam fena değil forvetler hepsi genç yanlız takıma 2-3 tane tecrübeli 27-30 yaşları arasında oyuncular alırsan bi defans bi orta saha bi forvet daha sağlam bi kado olur...tabi bunları her maçta oynatmıcan arada bi sıkıştığın zamanlarda..hele hele güzel bi orta saha playmaker gibi....
SanSaLvadoR Orjinal Mesajı Yazan: deniz26eses hocam kadron iyi bende luis jimenezle sergei motayı aldım sen kaç para verdin merak ettim bende 2009 dayım çünküsöylersen sevinirim ben jimenezi 2milyon ytl sergei motayı 13 milyon ytlye aldım da??? Kardeş Jimenez i 675K ya Mota yı 3,7 MN a aldım