surkentli_aslan s.a ya ben bunu kurdum neyse face pack felan ındırdım ama nasıl kurucam acaba bı yardım ne olur
Hqmi Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics klosörüne atıcan.formaysa kits'e.logoysa logos'a.oyuncu yüzüyse players'a atıcan. **NOT:yoksa bu klasörleri kendin oluştur.**
TuNdRaLoWeR **hami gerekli şeyleri anlatmış fakat bunu teknik yardım hattı bölümüne yazsaydın daha güzel olurdu..**