Merhaba Arkadaşlar,
Gözlemci raporları ile ilgili bir inceleme yaptım. Gözlemcileri sıkça kullanan arkadaşların işine yarar umarım. Biliyorsunuz, oyuncuları izlemek için gönderdiğimiz gözlemcilerimizin bize sundukları raporlarında, oyuncunun yeteneğinin, takımınızda aynı pozisyondaki en iyi oyuncu ile karşılaştırılması yapılıyor. Burada sözünü ettiğim yetenek şuanki yetenek (current ability), oyuncunun potansiyel yeteneği değil. Gözlemcilerimizin raporlarında bize söylebilecekleri cümleler :
1- (incelenen oyuncu-İO) is twice the player of our best (takımınızdaki oyuncu-TO)
2- (İO) is a lot better than our best (TO)
3- (İO) is better than our best (TO)
4- There isn't too much difference between (İO) and our strongest (TO)
5- (TO) is the strongest in the squad but (İO) isn't far from that standard
6- (TO) is the strongest in the squad but (İO) is some way of that standard
7- (TO) to be the best in the squad but (İO) isn't anywhere near that standard
İzlediğiniz oyuncu için gözlemciniz 1. yorumu yapıyorsa o oyuncuyu takıma getirmek için herşeyi yapın, ama 7. yorumu yapıyorsa o oyuncuyu direk shortlistten silin (gelecekte çok iyi bir oyuncu olacağı söylenmiyorsa). Yorumları yukarıda verilen sıraya göre değerlendirebilirsiniz. iyi oyunlar