Daha önce 16 Ekim 2007 çıkış tarihi gösterilen aksiyon oyunu Grand Theft Auto 4,Şubat 2008 e kaldı. Şirketten yapılan açıklamaya göre oyunun XBOx ve PS 3 e uyumluluk çalışmaları çok uzun sürdüğünden, oyunun Şubat 2008 de raflara geleceği belirtildi. XBOX 360 ya uyumluluk sağlanmada zorluklar çekilmesi, DVD9 formatındaki zorluluk ve PS 3 ün blu-ray sürücüsüyle uyumlu hale getirilmesinde sorunlar yaşanması ertelenme sebepleri arasında gösteriliyor.
NOT:**Yazı Almanya"da oyun incelemsi yapan bir derginin DAN HOUSER ve SAM HOUSER ile yaptığı röportajdan alıntıdır..**